Vi klarar ett år till

Tog ett medelpass vid tio-tiden i morse så nu känner man sig redo och taggad för dagen! =) Efter lite mer kemiplugg ska jag ut till pappa en sväng.

Det är ju så jävla mycket snack om F-huset nu i media. Till nästa vecka ska dom ha börjat ändra schemat. Alltså helt ärligt. Jag har gått i huset i mer än två år. Jag klarar LÄTT ett år till! Palla att fara och flänga mellan olika hus och ända ut på norr VARJE DAG! Jag vill ha kvar det schema som jag har nu. Möglet som de nu säger att det finns så mycket av har väl funnits där i flera år, och ingen har dött av det, så varför skulle man dö av det nu? Självklart förstår jag att de som är mögelallergiker och astmatiker mm behöver flytta. Men jag, jag vill inte!


Världens fräschaste bild som togs i onsdags då vi hade kemi ute ;)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0