Väder med potential

Onsdag. Klev upp ur sängen för drygt 40 minuter sedan. Funderar över hur jag ska spendera dagen.

Eftersom dagens väder har potential så tror jag nog att jag ska gå en liten långpromenad lite senare i eftermiddag. Blir nog något av P18-spåren :-) Känner att jag behöver rensa huvudet..

Måste köpa ett par nätstrumpbyxor också. Får dock se om det blir idag eller imorgon.. :) Känner dock på mig att dom endast kommer hålla en kväll. Jag menar, jag med mina naglar...det kan inte bli annat än en massa revor och ytterligare hål i ett par nätstrumpbyxor!
Nu ska jag se ett avsnitt av GossipGirl innan jag fortsätter min intressanta läsning i min fantastiska bok.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0