Tog mig i kragen!

Tog mig själv i kragen och nu har jag läst drygt 100 sidor i bokhelvetet. Har även börjat jobba med stilanalysen, en av uppgifterna som hör till boken. Måste bara säga att jag är grym på stilanalyser, eller, jag tycker iaf att det är ganska roligt att leta efter speciella ord, stilmedel, kommentera dispositionen, meningarna osv. Om det blir bra, det vet jag ju inte, men det känns helt OK iaf :) Dessutom är det så grymt mycket lättare att skriva stilanalysen ist för den förbannade textanalysen!

Angående fredagens maskerad så har jag beslutat mig för att köra på förra årets utstyrsel. Playboy-kanin. Blir lättast så. Här kommer en vacker bild på mig och Jessica :)

Måste dock komplettera utklädnaden med en sådan där "svans" som kaniner har. Eller vad heter det egentligen? Stump, kanske är bättre? En svans är ju lång och smal. Oftast. Nej, tillbaka till ämnet! Funderar dock över vad jag mer ska ha på mig. Står mellan:

  • Den svarta klänningen på bilden + nätstrumpbyxor
  • En svart body + nätstrumpbyxor
  • En vit ganska kort kjol + vitt linne + nätstrumpbyxor

Hmm...jag känner att det här kommer bli ett tufft beslut. Jag och klädval hör inte direkt ihop...

/Anna  
 


Kommentarer
Postat av: Daniela

Vill du göra det enkelt gör du som förra året, det vet du funkade iaf :D

2011-10-25 @ 23:05:35
URL: http://danielalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0