Spännande parkering

En rolig grej med parkeringen utanför Almedalsbibliteket är att den inte har några utmärka parkeringsrutor, utan det är upp till en själv att bestämma om man vågar riskera att kastna mellan ett träd eller en lyktstolpe. Personligen vågar jag aldrig klämma mig in där, av just den rädslan för att möjligheten för att slå av en backspegel mot ett träd samtidigt som jag repar lacken i en spillrans ny BMW, är oerhört stor.

Hur gick mitt besök på bibblan då? Jo, jag satt och snackade med mamma ett tag, skrev lite grejer som vi bör ta upp under vårt student-möte på tors, hittade två av Mari Jungstedts böcker som jag inte läst innan och sen började jag även att läsa i en av dessa - Den Döende Dandyn. (OBS!! STILMEDEL, ordlek! Vadå förstörd av svenska C...). Men utöver detta hann jag läsa ungefär 3-4 sidor i boken som jag istället borde ha läst...Bra jobbar Anna! Motivationen är på topp!! 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0