Skola, träning, Top Model

En lång dag lider åter mot sitt slut. Kemi, klassråd, engelska och projektarbete. Det sistnäma sög mest must ur mig. Tror vi alla var väldigt trötta på alla deadlines och datum där ett tag. Men men, vi kom ju fram till en hel del =) Dessutom så verkade det som om min banan-brownie gick hem! Yey!

Klockan 5 var det dags för ett medelpass på friskis. Det gick bra det med. Hämtade ut ett paket från HM. Funderar på att ha klänningen som jag skickade efter under morgondagens fest :) Sedan ringde pappa och jag tackade för den fina sockerkaksformen som han har köpt till mig. Den stod i lägenheten när jag kom hem från friskis :)

Nu sitter jag och ser top model och efter det blir det att se Bonde söker fru på tv4play =)

För er som inte visste det så har man i säsong 17 tagit in modeller (som typ blev utsedda till publikfavoriter) från tidigare säsonger och så låter man tävla mot varandra :) Mycket dramatik kan jag lova!!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0