Projektarbete och lite svenska

Sitter och arbetar lite med vårt projektarbete. Håller på att skriva om märkningen Demeter nu.

Lite småklurigt att få ihop något bra om det faktiskt. Men jag får kämpa vidare! :) Hade tänkt åka ut till mummo och moffa idag och snacka lite tryckkostnader och så, men moffa skulle lägga tak så jag åker ut på tis istället eftersom vi är lediga då :) 

Förre helgen satt man och svettades över kemin, men den här helgen kommer det bli betydligt lugnare. Lite projektarbete och lite svenska. Soft. Ibland har jag svårt att förstå att jag går i trean på NV. Var är alla läxor och prov liksom? Men jag ska väl inte klaga. Jag är fullt övertygad om att det kommer bli värre! 

/Anna  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0