På sjukt dåligt humör

Så jävla förbannad, frustrerad och på allmänt skitkasst humör. Ridlektionen idag sög. Det kan ha berott på att japanskan (kan inte svenska och knappt någon engelska) longerade mig. Om man inte kan något språk utom japanska så är det svårt att klara sig i sverige. Så där satt jag på Rinja, ridandes utan stigbyglar och japanskan gjorde volten så liten och jagade på Rinja så in i helvete att jag var helt övertygad om att hon skulle gå omkull. Hela lektionen var en mix av slängtrav och galopp. TREVLIGT!!!  

Är så jävla slut i kroppen så jag kom knappt av hästen, fick kanppt in benen i bilen, kom knappt upp för trappan till lägenheten, fick knappt av mig ridkkäderna, orkade knappt över tröskeln till badrummet, orkade knappt sminka mig och fick knappt på mig kläderna. Allt för att jag spände mig och ansträngde mig så sjukt mycket för att hålla mig kvar på hästen.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0