Övningskörning...

Fredag! Skolan är slut för denna vecka. =)
Förmiddagen i skolan har varit så sjukt seg! först 90min kemi och efter det 90min fysik. Tvi!!

Igårkväll passade jag på att övningsköra med pappa... Hehe jag vet, det är pinsamt eftersom jag redan har mitt körkort... :) Men jag kände att jag behöver en genomgång av fickparkering eftersom jag inte fick göra det på bilskolan (!!!??)

Dessutom körde vi lite i innerstan (skulle ju till farmor, så det var lika bra att ta tillvara på tillfället). Jag vågar inte köra i innerstan utan pappa, så måste öva upp mitt självförtroende lite...och självklart mina skills då det gäller att komma upp från farmors utfart, (förutsatt att man har lyckats vända bilen på hennes minimala gårdsinfart...)  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0