Mobilhelvete

Jag förstår inte varför jag inte använder min nokia 3310. Med den mobilen var det ALDRIG några problem. Inget krångel. Man kunde tappa den hur många gånger som helst. Man kunde lämna den var som helst eftersom ingen vill sno en sån gammal mobil. Man kunde göra det mest nödvändiga med den; ringa och sms:a, dessutom kunde man bli riktigt underhållen av snake!
Istället för att använda min 3310 har jag nu en mobil som jag inte ens förstår eller ens har testat 20% av alla funktioner och som dessutom låser sig och blir helt svart och varannan minut! Jag vet inte hur många gånger som jag nu har fått damp på den. Jag vet inte hur många gånger som jag har börjat gråta i ren frustration över att den inte fungerar.

Inbokad på spin bas imorgon halv tolv. Måset ju fördriva dagen på något sätt....

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0