Lek ute på norr

Har precis anlänt till lägenheten efter att ha varit ute på norr och sjungit Singstar och spelat Wii med engelska C klassen :) Det var mycket trevligare än vad jag trodde att det skulle vara så jag är glad att jag gick dit =)

Vi fick spela ett typ brain-game som egentligen var ganska lätt men trots var förvirringen delvis väldigt stor. Själva spelandet gick sådär, men vi var glada och nöjda ändå =)

När jag kom hem från skolan idag hade jag inte alls lust att gå och började därför diskutera bortförklaringar med Elin som inte heller hade tänkt vara med. Men tillslut så sa hon: "Eller ska vi rycka upp oss och gå istället för att hitta på ursäkter?" Så då gjorde vi det! Jag hämtade upp henne på vägen å så körde vi till CPG norr. Peter var snäll och bjöd på macka, smakis, kaffe, frukt, pucko och kexchoklad :) En helt klart okej slut på eftermiddag/början på kväll!

Imorgon är vi lediga. Nice!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0