Läsa? Njaaa

Tänkte spendera kvällen i svenskabokens tecken, men:

  1. Det är apkrågligt och snuskigt svårt att dela upp den i anslag, presentation, Fördjupning, upptrappning, klimax och avrundning! Fattar inte hur man ska klara av det! När man läser sitter man bara och tänker på dessa saker, så då fattar man inte vad boken handlar om, utan man typ läser utan att läsa. Comprende?
  2. Adam sa att vi var bjudna på maskerad på fredag. Min första tanke; "Yes! Jag slipper åka till farmor"! Min andra tanke: "Vad fan ska jag ha på mig?".

Kvällen har alltså således innehållit desto mindre läsning, men desto mer letande efter den perfekta maskerad-utklädnaden. Det är inte det lättaste nej! Den enda lösningen är ju typ att beställa ngt, eftersom det inte finns någon maskeradbutik på Gotland. (Visst, lekstugan, men det var längesen jag hade strl typ 120...) Om man nu beställer så måste man göra det i tid för att det ska hinna komma hit till ön.
Tyckte att denna var SJUKT snygg, men då är det ju klart att den är slut på lagret!  
Sexig Queen of Hearts
Så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. Känns ju lite halvdumt att beställa ngt som man sedan bara kommer använda en gång. Men jaja, får se hur jag gör.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0