Klädångest

Och jag som hade tänkt få klart min textanalys idag... Det går sådär måste jag säga. Problemet är ju nu att jag inte kommer ihåg vad boken handlar om. Haha. Jag förstår den inte riktigt heller :S Så det känns ju sådär.

Mina naglar är iaf rödmålade, linserna är isatta, spriten ligger på kylning i kylskåpet sedan igårkväll och håret är tvättat. Funderar på om det är för tidigt att sminka sig eller om jag ska fortsätta kolla på Top Model. Måste ännu bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll!!

Bodyn är snyggare än klänningen och passar bättre om man ska vara Playboy Bunny. Risken med att ha en body (ska ju bara ha ett par nätstrumpbyxor under) är ju att knapparna kanske går upp, den kanske hamnar på sniskan så att halva rumpan syns och dessutom så är den ju ruskigt tight så att varje liten skavank syns.
Med klänningen så slipper jag dessa eventuella pinsamheter, men jag kommer inte se riktigt lika utklädd ut.
Klädångest? Ja!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0