Julstämmning

Asså, jag vet inte hur jag ska få mig själv att läsa i den där jävla boken. Klockan är redan tre på eftermiddagen och jag har inte tagit mig i genom en enda sida. Iof så klev jag inte upp ur sängen förrän typ 11, men iaf.. ;)

Var på Maxi förut. Snacka om att där är det julstämmning på riktigt hög nivå! ;) Jisses vad julgrejer de redan har fått fram.

För mig gör det ingenting. Jag gillar hysterin kring julen. Stressen när man springer runt på stan efter de sista julklapparna, julmusiken och allt förberedande (typ när pappa svär åt julgransbelysningen, när jag och Karin klär julgranen, när man gör pepparkakshus, kokar knäck och kola, bakar lussebullar och bränner pepparkakor osv) inför julen. Däremot så gillar jag inte julafton. Haha. Skum kombination!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0