Ikväll blire FEST!

Första trea-festen i år kommer gå av stapeln ikväll. Jag är förfest-värd så har plockat undan lite grejer i min lägenhet, ställt fram lite glas och sånt på bordet, ställt in min dricka i kylen och desutom hunnit med att välta en kaktus i farten!

Skoldagen avslutades med ett Student-mötet, vilket gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle gå! Vår klass kan ju faktiskt skärpa sig ibland. Otroligt! ;) Efter det var jag på Maxi och köpte lite groggvirke och hämtade ut ett paket från Hööks. Det var en superdupersnygg ridjacka som jag blev kalaskär i!


Iaf så tror jag att det kommer bli en helnice kväll ikväll. Hat höga förväntningar :) Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning innan mina polare kommer =)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0