Höststädning

Gårdagskvällen var awsome. Hade riktigt kul och ett par fina bilder blev det också! Hahaha :) Ska lägga upp ett par lite senare =)

Nu håller jag på att storstäda lägenheten. En riktig höststädning! Dammsuga, dammtorka, städa hela badrummet, diska, torka ur kylskåpet mm. Det behövs kan jag säga! Har inte dammtorkat sedan jag flyttade hit för två månader sedan, iof så blir det ju inte så mycket damm och skit när det bara är jag som bor här men ändå :)
Haha, kommer ihåg i ettan. Då dammsög och dammtorkade jag (samt ruskade alla mattor) VARJE fredag. Det tog ett par månader innan jag insåg att jag inte orkade hålla på med det. Nu ligger alla mattor i en hög under sängen, jag dammsuger bara varje tors eller fredag och dammtorka, det gör jag typ bara inför varje lov =) 
Sådär ja! Nu fick ni reda på mina städ-rutiner! 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0