Gårdagens roligaste?

Hahah, jag har glömt att berätta "gårdagens roligaste" för er. Jag hade ju ridlektion som jag alltid har på måndagmorgon och i vår grupp har vi en mer eller mindre irriterad japanska som inte kan eller förstår särskilt mycket. Vet ni vad hon gjorde?? Hon satte sadeln bak-och-fram på den stackars hästen!! Asså är hon blåst eller är hon blåst? Jag var den som fick hjälpa henne... man ba: neeeeeeej, jag orkar inte!!
Detta var kanske inte så roligt, snarare sorgligt, när jag tänker efter...


Nu ska jag ner till Almedalsbiblioteket! Dels för att lämna tillbaka en gammal bok men även för att läsa och arbeta med min svenska-bok. Tror att jag kommer få mer gjort där nere än här i lägenheten :)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0