Första dagen på sista höstlovet

Första dagen på mitt sista höstlov är påbörjad. Klockan är astidig och jag vet inte riktigt varför jag är vaken, tror dock att det kan vara för att pappa inte är så jättetyst när han gör sig iordning på morgonen...Och jag är ganska känslig för sånt när jag ska sova.

Idag finns det några saker som jag MÅSTE göra:

  1. Ringa Odd Norman, Ejmunds gård, för att boka in en intervju. Jag verkligen hatar att ringa till folk som jag inte känner. Eller ja, jag hatar att ringa till folk över huvudtaget!

    Sådär ja! Lite smygreklam såhär på morgonkvisten!
  2. Boka klipptid! Jag ser ut som en "skata" i håret som mamma så fint brukar uttrycka det.

    Har hur många kluvna hårtoppar som helst, fast vad kan man förvänta sig? Jag har inte klippt mig sedan typ sista maj...hehe...Snart fem månader... 

Lite annat som ska ske idag är att jag som sagt ska ut till Folkeryds och fika. Måste även stryka lite tvätt...Eller lite och lite, det blev ju typ 6-7 maskiner igår...hehe.   

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0