För första gången i mitt liv

Håll i er mina damer och herrar! Idag var första gången på mina snart 19 levnadsår som jag försov mig! Vaknade 07.46 (börjar 8.00) och paniken var ett faktum.

Flög upp ur sängen, i med linserna, på med kläderna och försökte täckta de allra synligaste finnarna i ansiktet samtidigt som jag borstade tänderna. Raffsade ihop mina grejer, hoppade i conversen och sprang/snubblade ut till bilen. Gasen i botten till skolan, sprang över skolgården och mötte en ångvält (!!) på vägen. Rusar till skåpet, tar fram mina böcker och beger mig sen till fysiklektionen. Hann precis! Ibland överträffar man sig själv :)

Jag och Daniela tog sedan en tur till Waynes Coffee (Daniela var i stort behov av en latte...) och sedan vidare till iVisby Tryckeri där vi mötte en sur gubbe som svarade på våra frågor om tryckerikostnaderna till vårt projektarbete.


Idag ska jag baka en kaka till projektmötet imorgon. Kan bli ett fiasko eftersom jag aldrig testat receptet innan. Den som lever får se!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0