En kreativ afton!

Jisses så kreativ man varit denna afton! Hittade ingen kanin-svans-stump i min garderob så jag vart ju tvungen att göra en. Fram med vitt garn, ett runt föremål, en pappskiva och en sax - sen var pysslandet igång. Efter ca 2.5 timme senare så var min garnboll ÄNTLIGEN klar. Jag höll på att ge upp halvvägs, men då sa pappa; "Den blir fin" och med dessa peppande ord tog jag mig vidare.

Nu är garnbollen klar, garn-nystanet är slut och jag är mycket nöjd!

Snart ska jag börja ladda ner avsnitt 7 av Top Model säsong 17. Ska bara låta pappa få betala klart alla räkningar (visst är jag snäll!!)...annars lär han svära sig hes när jag börjar belasta hela bredbandets kapacitet. Eller var man nu säger. Sakta för honom kommer det gå iaf ;)

/Anna  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0