En eftermiddag som försvann

Hahah, jag fattar inte hur jag lyckas. Jag skulle ju ta tag i min svenskabok och försöka plöja igenom ett par sidor eller så, men nej, det har jag inte gjort =) Men grejen är att hela eftermiddagen gick åt, utan att jag gjorde något speciellt, men ändå så försvann den så sjukt fort!! Frida har haft samma problem, fast hon somnade dessutom också;) Träffade henne på Friskis på medelpasset. Trevligt att svettas lite tillsammans :)


Imorgon är det ridning och svenska C. Kommer inte ihåg vad vi skulle göra på ridningen. Longeringen är ju över så jag hoppas att vi kommer ha en "vanlig" lektion. Efter lovet skulle vi iaf löshoppa och hoppa lite mer... :S

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0