Träningsvärk av lite hinderstöd

Hur är det möjligt att få en sådan enorm träningsvärk i rumpan av att bära lite bommar och hinderstöd fram och tillbaka?! Jag förstår det inte iaf!

För såååå många var det inte och såååååå mycket väger inte varken hinderstöd eller hinderbommar!

Morgonen bjöd på en jävligt trött och svidig Anna. Trodde seriöst att jag skulle dö när det var dags att kliva ur sängen för en fysiklektion. Dessutom fick vi reda på att vi har prov om typ två veckor. SWEEET!! <3 Trodde att jag skulle vara tvungen att ta en tupplur när jag var hemma igen, men istället satte jag mig och läste lite och klockan tolv var jag på medelpass på Friskis. Träffade lilla Frida där. Tyckte det var enormt roligt när hon mitt i passet tar upp sin mobiltelefon och börjar smsa. Hahaha :-)

Nu ska jag ägna mig lite åt min bok. Bytte till Vindens skugga och den verkar såååå mycket bättre än den andra boken. Man förstår till och med vad den handlar om (Y)
Imorgon ska jag och Carro förhoppningsvis ut och snacka med en ekologiskt mjölkbonde i Eskelhem. Tror det kommer bli ganska spännande och även lärorikt och kul!


/Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, du det var faktiskt viktigt ;)

2011-11-01 @ 16:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0