Svett och kakor

Har varit och kört ett spin baspass på friskis. Fick sitta bredvid en riktig snuskgubbe. Haha. Superkorta shorts så att man typ kunde se rakt upp i härligheten (???) Dessutom svettades han floder. Och då mernar jag verkligen FLODER!! Det droppade liksom inte av honom, utan det rann!!! Då mina damer och herrar är man varm!


Imorgon är det finally fredag! Wiiie! =D Efter skolan ska det införskaffas lite linsvätska och sen ska jag hem och städa lägenheten innan jag drar till Roma och till mamsen :) På "Pernillas Värld" hittade jag ett spännande recept; Knäckliga kanelsnitt.
  
Det stod att de skulle sprida lite julkänsla och det vill jag verkligen ha nu! Så ska testa dessa och återkommer med ett utlåtande imorgon!

/Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0