Söndag kväll

Analysen är inskickad och jag har pustat ut. Det som ligger och väntar nu är ett reportage om den ekologiska mjölkbonden som jag och Carro besökte i fredags samt plugg för fysikprovet som kommer nästa tisdag. Inte roligt. Ska även komma på lite ämnen till talen i Sv C och Eng C. Funderade på ett hyllningstal till de ekologiska bönderna i båda fallen. Har ju inte samma lärare, så det är ju bara att översätta. Hehe 

Imorgon väntar ridning. Kommer inte ihåg om det var hoppning eller markarbete som vi skulle syssla med? Bara det inte är longering eller löshoppning så är jag nöjd ;)  
Klockan halv fyra ska jag klippa mig i Klinte, så måste gå tidigare från svenskan, Yey :)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0