Skarpskyttar?

Intervjun med LEVA Kungslador gick också bra, förutom att hon som vi skulle prata med var drygt 35 minuter försenad...Dock så fick jag och Carro varsin kopp gratis kaffe som tröst. Gratis är gott =) Skönt att vi har avklarat 2/3 av våra intervjuer! Gött =)

Himla mysigt ställe var det också! Har faktiskt aldrig varit på LEVA, men efter detta besök så vet jag att detta inte var sista gången. Lite galet dyrt bröd bara, men maten är ju miljövänlig och ändå ganska billig.  

När jag kom hem duschade jag och vädrade min kära jacka, plus mina jeans och mina converse. Nu luktar jag inte ko längre, tror jag iaf... Ska efter detta blogginläg bege mig ut till Min Vän i Viken - Maria. En trevlig fika, mycket skitsnack och helt enkelt ett trevligt sällskap väntar!

Maria har tydligen bakat en ny spännande kaka - Skarpskyttar var namnet. Sökte på google på detta, men det enda jag fick fram var en massa bilder på typ militärer, så jag undrar med spänning över vad dessa kakor kan vara för några! 

/Anna  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0