Ska man komma ihåg allt man lärt sig?

Fysiken var en riktig paniklektion eftersom vi nu har börjat inkludera integraler... Hur ska jag komma ihåg hur man gör det, det var ju 7 månader som vi typ höll på med det!??!! Gaah! Å alla inre krångliga funktioner eller var det nu heter. Så det känns som om det kommer ägnas mycket tid åt fysiken denna vecka...   

Har varit och hämtat upp Jessicas systemkamera eftersom jag och Carro ska göra vår sista intervju 16.00. Ska bli skönt när den är över. :) Är faktiskt typ nästan klar med reportaget om Conny. Stolt. Så då har jag bara ett reportage kvar. Det var mycket lättare att skriva ihop dem än vad jag trodde att det skulle vara, positivt!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0