Pappersservetter

Tog mig i kragen och drog iväg till friskis för ett svettigt spinpass. Känns skönt att få rensa hjärnan inför morgondagens kemiprov!

Imorgon efter skolan ska jag uträtta ett par ärenden på stan. Min mor fyller ju år, så måste ju hitta en present till henne, typ. Hon har önskat sig pappersservetter. Tant-varning AB? Så får se om jag hittar några servetter med fint motiv.
 
Men känns liiiiite snålt att bara ge henne en bunt servetter. Fundrade på servettringar, men på Cervera kostar de liksom 299kr för 4st.. Lite mycket kan jag tycka... Så tror att jag ska dra ner en vända till Kränku - där finns det mesta! Eller kanske LaVie. Dom har också en hel del =)
Ska även kolla efter grejer som jag själv vill ha i julklapp. Sånt som jag kan be andra köpa :-)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0