Ont...!

Har kommit på en sak nu: Jag måste sluta rida med stringtrosor... Ridlektionen gick sådär. Hade lite problem med Rinja i början men sen blev det bättre, så mot slutet var hon riktigt fin! Men hade galet ont i ryggen efteråt! :( Blir så ansträngande för den att sitta ner i Rinjas korta travsteg.  

Har diskuterat julafton med syster. En trevlig pratstund blev det, och vi tror att vi har kommit fram till något bra! Så det kanske kan bli en trevlig julafton i år! Det var ju typ fyra år sedan sist... så kanske är dags? Eller vad säger ni?  

Måste börja göra en önskelista! Har kommit på ett par saker som jag har tipsat mamma om; ridstrumpor, sprayvax till håret och pengar så att jag kan sola solarium så att jag förhoppningsvis blir lite brun till balen och studenten. Sen fyller jag ju år också, så då måste man komma på en massa saker man önskar sig till det. Men vadför klagar jag? ;-)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0