Onsdag och studiedag

Onsdag och studiedag. Riktigt skönt! Något som dock inte är lika skönt är att min hals inte vill ge med sig. Det känns som om man drar ett sandpapper mot den vid varje självjning och vid varje tugga :( Men får väl kurera mig med lite pepparkakor så kanske man blir bättre. Värt ett försök iaf ;-) Hehe  


Sitter just nu i sängen och ser på när grannen i huset mitt emot flyttar. Det är roligt att se på när andra arbetar =) Men det är inte utan att man blir nyfiken över VARFÖR det ska flyttas. Jag menar, Kittelgatan är ju lite som Desperate Housewives-gatan Wisteria Lane. Massor av fina hus, stora stadsjeepar, välklippta gräsmattor, friserade blomrabatter osv. Men vad är det som finns bakom den stora fasaden? 

Kittelgatans hemmafruar?  

Vad ska hända idag då? Jo:

  • Arbeta med projektarbetet
  • Skriva klart mitt tal till engelskan så att Eva kan feedbacka det imorgon
  • Sammanfatta momenten som vi under ridnigen har hållit på med under hösten.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0