Natt-repetetion

Klockan är snart halv tolv och jag ligger i sängen och övar på mitt svenskatal som ska hållas på måndag. Även fast det är ganska sent så är inte all hjärnkapacitet bortblåst så det är ju nice. Inte heller är jag ett dugg trött, vilket är ett problem. Vet inte vad det är som händer med mig, men under den senaste tiden så har jag blivit desto piggare på kvällarna och tröttare på morgonen.

Tur är väl det att morgondagen är ganska chill. Lite repetetion på kemin. Plugga in det allra sista liksom. Är så in i helvetes jävla trött på dessa satans kolväten, strukturformler och bindningar. Ska bli så skönt när provet är över (på fredag). Sen blir det lite engelska då vi ska skriva på talen (hahahaha det går såååååååååådär för mig...) å sist avslutas skoldagen med en timmes fysik.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0