Mumintrollen

Nystädat i lägenheten. Nu är det freeeeeedag! Yey!
Dagen har bestått av ett 2 timmar långt kemiprov och sen lite fysik på det. Drog ut på stan en vända för att hitta en present till mamma. Var lite osäker på vilka servetter jag skulle köpa, så det blev inga.. Dock hittade jag två pepparkaksformar som gestaltar Mumin och Lilla My! Supersöta!!  

Någon mer än jag som älskar dessa figurer? Ser dagens barn fortfarande på trollen i mumindalen förresten? Haha, kommer ihåg hur fruktansvärt rädd jag var för Morran! Varje gång hon kom i bild eller så fort man hörde hennes röst så började jag typ stortjuta. Kommer även ihåg hur jävla tråkig jag tyckte att Hemulen (stavning??) var med sitt förstoringsglas och växter. Haha  

Ska chilla ett tag till. Förmodligen fixa en kopp nescafe också (jag kan inte brygga kaffe, det blir så himla äckligt så jag har övergått till nescafe. Misslyckad? Ja!) eftersom mina ögonlock håller på att ramla ner i golvet. Blev liiiiiiite lite sömn i nättras. Kunde helt enkelt inte somna. När jag väl lyckades så vaknade jag någon timme senare och insåg att jag snart skulle skriva kemiprov och då kunde jag inte somna om.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0