Mardrömmar

Vaknade imorse och kände mig galet illamående, svettig och hade jätteont i magen. Har även drömt mardrömmar inatt...Så kanske inte är helt 100% frisk?


Jag tycker det är konstigt. Jag brukar inte drömma mardrömmar särskilt ofta, men när jag väl gör det så handlar 9 av 10 av drömmarna om andra Världskriget. I nättras till exempel drömde jag om att jag och Karin var hemma i Mästerby. Plötsligt kommer en apstor pluton (eller var det nu heter) och huset omringas av en massa tyska soldater med läskiga vapen osv. De ger oss ett visitkort till ett koncentrationsläger där jag och syster skulle befinna oss inom kort. Kommer inte ihåg så mycket mer, men jag minns att de hade ett sånt fruktansvärt stort psukiskt övertag på mig och Karin. Usch! Vaknade upp livrädd. 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0