Klaaaaaaaaaar!

Tror att min analys är klar nu. 13 sidor, 6606 ord. Jisses. Så jävla skönt. Om tanten inte ger mig MVG så vet jag inte vad jag gör. Eller jo, det vet jag ju, jag skriver ju om den såklart och lämnar in en ny version. Men ni fattar..

Var ju och såg Tintin med älsklingen igårkväll och den var superduperbra! Riktigt rolig och underhållande och jag längtar efter tvåan, för det bör bli en sådan...

Såg ju rätt ofta de tecknade serierna om Tintin när jag var liten, men kom inte ihåg att de var så roliga som filmen var. Fast det kan ju bero på att när jag var så liten så förstod jag inte alla skämten. Dock var det rätt kul att det var många äldre som såg filmen. Eller, med äldre menar jag typ över 15 år. Det är väl ändå tänkt som en barnfilm, eller? Fast många känner nog lite nostalgi och ser den för den skull, därav den förvånandsvärt höga medelåldern.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0