I rymden finns inga känslor

Har precis sett klart filmen "I rymden finns inga känslor". Den var sjuukt bra och riktigt rolig! Lätt en av de bästa svenska filmerna jag någonsin sett :) Se den om ni inte redan har gjort det (jag vet att jag är efter, den kom ju typ ut förra året...) 
 

Sitter just nu och kollar på lägenheter här i Visby. När gymnasiet är slut hoppas jag på att få ett jobb här någonstans runtom Visby, men jag vill ha en ny lägenhet.

Visserligen bor jag väldigt fint nu. Hyran är låg, bredband och parkeringsplats ingår och det är ett förhållandevis lugnt område. Men jag vill ha ett klokt kök! Inget jävla kombinerat kök/kontor/vardagsrum! Jag lagar aldrig någon mat (kokar max pasta på sin höjd) eftersom jag är LIVRÄDD för den berömda mat-osen. Den är näästan lika läskig som disktrasor! Dessutom vill jag ha en omöblerad lägenhet så att ja verkligen kan känna att lägenheten är min och ingen annans. 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0