Ett fall för dator-doktorn?

Öhm...märkte precis att min dator är typ bucklig på undersidan...Är det någon som man bör göra något åt tro? Kanske ska bli ett besök hos dator-doktron? Eller ska jag chansa på att den överlever fram till juni? Det är dock en stor risk!

Fast under tiden så kan jag ju påminna far min att han kan köpa mig en ny egen dator, som han har sagt att han ska göra =) Karin fick ju en dator när hon började gymnasiet och den övertog ju jag när jag började. Dock så började den må dåligt uner förra hösten och till sommaren så packade jag ner den för gott och har inte brytt mig om att återuppliva den. Å eftersom Karin fick en dator, så är det ju inte mer än rätt att jag också får det =)
Undrar vad man ska ha bara!

Sitter förresten och skriver på min hyllning till chokladen. Hela dagen har jag tvivlat på det som jag hittills har skrivit ihop, men efter mycket ändringar och lite finlir så har den gått och blivit liiite bättre.

Funderar dock på om jag bara ska ha detta tal till svenskan och inte till engelskan. Känns inte som ett hyllningstal till chokladen kommer stå sig så högt mot Peter och hans läskiga förväntningar. Då kommer dock nästa fråga; vad ska jag skriva om istället??

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0