En effektiv afton

Tänka sig vad effektiv man har varit ikväll!

  • Mitt hyllningstal är typ fixat och klart. Fullt med en massa stilmedel och annat roligt ;) Väntar bara på ett utlåtande från syster.
  • Mina reportage till projektarbetet är i stort sett färdigredigerade och klara att lägga upp.
  • Jag har letat reda på bra fakta till projektarbetet då jag ska skriva om "Frukt och grönt" samt "Dryck"
  • Jag har fått fram en massa fakta om bomull och bomullsproduktionen som jag förhoppningsvis kan få ihop ett bra tal om.

    Bomullsodling

Så då återstår bara kemin..eller bara och bara... :S Men det får bli morgondagens problem tror jag allt! Ska för övrigt ut till pappsen och byta däck då!  

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0