Dumle med pepparksmak!

Har smakat mitt livs första Dumle med smak av pepparkaka. Den var god! Smakar typ som choklad med riktigt mjuk pepparkaksdeg inuti. Tumme upp enligt mig! Denna sort ska det inhandlas mer av! =)


Imorgon bär det av ut till mamma i Roma. Hon fyller ju år idag, men vi ska fira henne imorgon ist. Lite käk, kakor, trevligt sällskap och skitsnack kommer det nog bli! Hittade till slut en bunt med pappersservetter på OBS. Föreställer typ en massa tomtar i skogen. Inte den mest juligaste servetten kanske, men jag valde mellan detta motiv och ett motiv med en massa schackrutade och prickiga grisar som det stod "God Jul" på...

Nu ska jag fortsätta skriva på mitt argumneterande tal om bomullsindustrin. Trevlig fredagkväll..

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0