*DUKTIG*

Har intagit sängläge med boken och datorn i högsta hugg! Tänkte mysa ner mig lite under täcket och läsa ett par sidor och skriva ner lite tankar och annat sånt som kan vara bra att ha med i textanalysen *DUKTIG*.

Ikväll tog jag cykeln *DUKTIG*till Maxi. Tur att jag inte fick någon polis bakom mig eftersom mitt baklyse inte lyser särskilt mycket. Eller rättare sagt; det lyser inte alls. Hade ett sånt fruktansvärt sug efter Ekströms Fruktsoppa, så det blev lite sånt och dessutom en liten klase KRAV-bananer *DUKTIG*. Men jisses vad små och gulliga dom var!

MUMS

Kom även på att idag är det första november vilket även innebär att jag och Adam har varit tillsammans i 11 månader. Vart tog alla dessa dagar vägen liksom? Helt sjukt att det har gått så fort! En grej som är riktigt konstig är att det typ inte finns ETT ENDA kort på bara oss två tillsammans, förutom det från Halloweenfesten i fredags. Så därför slänger jag upp det! <3



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0