Chokladkalender

Lite dålig uppdatering på sistonde måste jag erkänna, men om jag ska mäta mig med mina närmast bloggande polare, Jessica och Daniela, så slår jag dem med ändå hästlängder vad gäller kvantitet (kvalitéen kanske inte är lika bra dock, haha). Till och med om dom får sammarbete och slå ihop alla sina blogginlägg så slår jag dem!! Så dåliga är de! Hähä ;)

Idag har jag köpt min chokladkalender. Halva priset på maxi. Som taget! Dock så lär man väl ha 90% rea på dem i slutet av veckan, men va fan! Man måste ju börja den första december och inte en bit in i december. Så fungerar det inte. Rätt ska vara rätt! 

I år blev det en chokladkalender med smarties i chokladbitarna. Lite dyrare, lite lyxigare och förmodligen lite godare eftersom kvalitéen av chokladen i chokladkalendrarna inte direkt brukar vara något att hänga i julgranen. (Haha, vilket juligt skämt! *stolt*)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0