Chokladens dag

Medan den större delen av världens befolkning har gått runt och tänkt på att det är 11-11-11 idag, så har jag istället gått och tänkt på att det är Chokladens dag ;) Grymt mycket roligare och grymt mycket godare än ett datum som visar samma siffror!!

Mummmmmmms!!

Efter lite fysikplugg nu på eftermiddagen så ska jag bege mig ner till Kränku för att köpa en present till pappa till Fars-dag nu på söndag.

Precis som alla andra år får det bli någon speciell choklad som är lite dyrare. Lite tråkigt att chokladaffären som fanns här i Visby lades ner! De hade ju så himla mycket kul grejer!! Och goda!!  

Klockan 16.00 ska min bil besiktigas. Hoppas att den går igenom ;) Hehe. På tal om bil! Idag var det typ första dagen för mig som jag var tvungen att skrapa bilen från is/frost nu på morgonen. Tror ni att jag hittade isskrapan eller?? Självklart inte! Så det fick bli ett kort i plånboken som fick agera isskrapa...

Fruktansvärt effektivt faktiskt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0