Choklad

Sitter på Svenska C-lektionen och ska skriva ett hyllningstal. Gissa var jag hamnade, jo, på internet läsandes en massa bloggar. Toppen Anna!! Tror dock att jag har ändrat mig angående ämnet. Var ju inne på Den ekologiska bonden men nu tror jag att jag har ändrat mig. En hyllning till chokladen.  

Virginia visade mig just den här bilden och i höll båda på att dö av längtan.. :-)

På ridlektionen hoppade vi...Rinja var svidig och hoppade lite som hon ville. Blev några extra bockningar och sånt också.. Lär ha en ORDENTLIG träningsvärk imorgon!! Nästa gång ska vi ha löshoppning igen. Bläääh! Dessutom väntar ett teoretiskt prov V 50 på allt som vi har gjort och gått igenom. 

Snart ska jag lämna lektionen, ta bilen till Klinte och klippa mig. Nice!

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0