Alkoholfri glögg

Var och handlade för ett litet tag sedan. Stod länge och valde mellan alkoholfri glögg och lättglögg..Det slutade med det första alternativet. Jag är liksom LIVRÄDD för att jag ska åka dit för att ha druckit lite lättglögg och sedan bli stoppad av polisen. Visserligen behöver man väl typ pimpla i sig hela flaskan för att den 2.2%-iga glöggen ska ge utslag på alkomätaren, men man kan aldrig vara nog försiktig!

Dessutom bidrog jag ju med hela 1kr till SOS barnbyar genom att köpa denna flaska :-) Dagens goda gärning? Hehe. Det måste vara på grund av alla pepparkakor jag har ätit idag :-) Maggan var ju snäll och hade köpt både julmust och pepparkakor till svenskalektionen idag. Hon är snäll hon =)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0