Swooooosch!

Måndagen är redan över. Den här veckan kommer gå fort tror jag. SWOOOSCH så kommer den vara förbi och det är helg. Igen. För jag menar, vad ska vi göra den här veckan? Imorgon är det gutadag och efter det en biologilektion. På onsdag börjar vi kl 10 då vi ska vara på någon utställning och sen är det bara en kort mattelektion efter det. Torsdagen bjuder på en spanskalektion och sedan ett enormt hål från 9.15 till 14.10. då vi har biologi och på fredag är det nationellt prov i engelska och matte efter det.

(By the way, jag gillar att jag säker på "swooooosch" på google och det jag får upp är en massa nike-märken!)

What??

Fast jag kan ju inte påstå att vi inte har något att göra...Vi har en hel del...Sitter just nu och svettas över mitt historiaarbete. Hatar när det står olika saker på olika källor. Detta kan göra en fullständigt galen! Men, men. Tar jag itu med det nu så slipper jag det sen!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0