Jävla spanska

Åh, denna jävla spanska. Gud vad jag har försökt få in den i skallen. Det sitter sådär. Får väl bara hoppas att jag har de högre makterna med mig på tisdag morgon. Tisdag morgon kommer för övrigt bli en mycket spännande dag. Spanskaprov, fyslabb på idrotten och sen duscha, äta och stressa vidare till biologiprov. Gud vilken trevlig dag jag har att se fram emot. Nice =)

Dagen har spenderats (förutom över skolböckerna) hos min kusin som fyllde 8 i onsdags. Tårta, tårta, tårta. Gud så gott?

Imorgon har jag, håll i er nu, sovmogon till HALV NIO! Det ni! Då ska jag dessutom infinna mig borta på räddningstjänsten.

Vi ska på studiebesök. Förhoppningsvis får vi sluta tidigare än vad lektionen slutar. Nice! =) =)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0