Jättesjuk =D

Godmorgon!
Här sitter jag vid köksbordet och är JÄTTESJUK! Pallade helt enkelt inte att gå på någon skit-utställning om rasforskning som man sysslade med under andravärldskriget. Säkert hade det varit ganska intressant, men jag hade verkligen ingen lust att hoppa upp ur sängen imorse. Så därför är jag hemma idag med ont i halsen och ont i magen. En annan anledning till varför jag är hemma är för att utställningen slutar 12 och då ska vi skynda oss till matten som redan har börjat. Men klockn 13 ska jag till tandläkaren vilket innebär att det är onödigt att gå på matten eftersom jag inte kommer hinna något.

Så enligt mig har jag en sjukt bra anledning till varför jag sitter hemma. =)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0