I need a change

Snart är det dags för biologilektion. Det blev lite ändringar i schemat men det stör mig inte särskilt mycket.
Har haft spanskalektion nu på morgonen. Tråkigt som vanligt men jag kan ändå se ett slags ljus i mörkret. Det är ju typ bara fem lektioner kvar nu typ. Vi har sån otrolig tur eftersom många tisdags- och torsdagar kommer att gå bort. NICE =D

Ialla fall så väntas det en labb på biologin. Den kommer ta TVÅ timmar att göra. Snälla nån! Vill jag ens veta?

Och så kommer vi bli tvugna att skriva en rapport på det. Det är jobbigt. Men sen slutar vi för dagen. Då blir det hem och städa och plugga.  

Sitter just nu i biblioteket. Har påbörjat min uppsats på spanska som handlar om en vanlig dag i mitt liv. Jag har insett att alla mina dagar ser PRECIS likadana ut. Det är sorgligt och BÖR göras något åt. Men vad, det är frågan.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0