En trevlig helg väntar

Sådär ja! Nu har jag reserverat två platser till Pirates of the Caribbean i 3D på lördag klockan 21.20. Ska bli spännande att uppleva 3D, har aldrig gjort det förut. 


Tror för övrigt att helgen kommer bli helnice =) Det börjar redan imorgon. Friluftsdag med NV09a och MV09b. Inga lektioner, bara vandring ut till Själsö där vi ska koka makaroner. Typ. Sen är dagen slut. Måste dock stressa ut till Mästerby för att lämna lite saker, hämta lite saker och eventuellt göra en studie på mina katters beteende. Det är detta som vårt nya biologiarbete handlar om nämligen =)  

På lördagen blir det eventuellt bad och lite grillning. Jag ska dock inte bada, liiiiiite för kallt för min smak, men men =)

Och sen bio på kvällen. Nice =)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0