Ändrade planer

Å så var det måndag igen. Har överlevt den Medicinska grundkursen, vilken också var den sista i hela mitt liv. Nice! Det betyder alltså sovmorgon till kvart över 12 varje måndag fram till sommarlovet.
Efter det var det lite matte, men mest facebook. Nu ska vi snart ha historia. Jag är klar med mitt arbete iaf =) Härligt!

Efter skolan ska jag hämta upp älskligen och skjutsa honom till hans jobb. Det blev ndrade planer. Han skulle egentligen åka till Tyskland imorgon, men piloten är sjuk så de måste ta båten i eftermiddag klockan fem. Buhuuu!! Men men, jag har en hel del matte att sysselsätta mig med... Yey! Och dessutom åker jag ju själv ut och reser på onsdag eftermiddag.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0