Dagens göromål

Sådär ja! Morgonpromenaden är avklarad. Nu sitter jag här och importerar lite musik till mitt iTunes bibliotek. Ska snart få tummen ur röven, sätta på mig lite kläder, sminka mig och sen bege mig till Almedalsbiblioteket. Ska låna lite böcker om Vietnamkriget. Sen ska jag ut till mästerby, slänga in en tvätt och sen, när tvätten torkar åker jag vidare till Klinte där jag ska klippa mig 13.15. När jag förhoppningsvis kliver ut väldigt nöjd från frissan så blir det tillbaka till mästerby igen, plocka ihop lite grejer och sen in till stan.

Medelpass ikväll. Måste handla också. Och lösa logistikproblem inför morgondagen. Satans busskort. Aja, det löser sig på något sätt.
Visstja! Glömde ju att säga att jag måste plugga också;) HUR kunde jag glömma något sådant viktigt. Måste ringa pappa också. Oskar skickade ett kryptiskt sms där han frågade helt obegripliga saker om takboxen. Killar och bilar! *SUCK*

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0