Akuttid

Ringde till tandläkaren för ett litet tag sedan. Har fått en akuttid till 11.50. Läskigt. Kan nog bli riktigt spännande. Det var typ i söndags som det började göra riktigt ont, innan det så hade det känts lite. I natt har hela huvudet pulserat. Hoppas att dom gör något åt det iaf! 

 
Igår var jag ju som sagt hemma hos pappa för att tvätta lite. Skulle plugga också, men det blev inte så mycket gjort ;) Iaf så gjorde jag alla uppgifter på fysikhemprovet, förutom de som ligger på MVG-nivån. Är det meningen att man ska klara dom?

Sen återvände jag till stan för att fixa p-piller. Fick en ny sort. Vätskedrivande - ME LIKE. Dyrt som svin bara, 280spänn! Och jag min dumme fan säger: "Aaa men det är lugnt, jag har högkostnadskort." Jo tjena! Det gick ju ut i början på det nya året. Bra Anna, bra!


Flashiga eller hur? Dessda vill man ju nästan ha bara för färgen! =) 

Så, vad händer idag då? 
Jo...

  • Ska snart stiga upp ur sängen, koka lite kaffe, klä på mig och sen bege mig ut på en långpromenad runt vackra (?) Terra Nova.
  • 11.50 är det dags för tandläkaren. Scary shit! Undrar vad dom kommer göra. Har aldrig haft ngn tandläkarskräck eftersom jag adrig har haft några problem med mina tänder, så jag har alltid varit den lila fina tjejen med perfekta tänder som alltid får ett klistermärke. Undrar om jag får något klistermärke idag? :) Jag VILL ha om inte annat
  • 14.30 är det fika med Daniela och Kerstin och Cissi. På Ringduvan. Kommer bli heltrevligt tror jag! =) När jag ändå är på Öster ska jag ta en sväng införbi Arbetsförmedlingen och typ H&M och MQ. Var ju inte där i lördags. En titt på bokrean också kanske?
  • Medelpass ikväll? Puls blir det isf.
  • Måste lämna takbågen till krokodilen (i min familj har "krokodil" alltid varit ett annat ord för takbox) till Oskar också så att han kan se om den passar på bilen som vi ska ha till Åre. (Vi har takboxen, han har bilen.) Dock så har vi en takbåge som passar till Volvo 940 och Volvo v70 XC, medan han har en audi...


Vem vill inte ha en takbox som ser ut som en kexchoklad?? Det ska jag ha när jag blir stor!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0