Världens bästa pappa

Skulle ju som sagt dra en vända på stan i går. Mina förhoppningar var höga på att hitta iaf ett par skor och sedan lite sommarkläder. Jag kommer hem med en chokladkaka och en mugg med texten "Världens bästa pappa". Lyckad shoppingtur! Lyckades bara köpa presenter till far min. Men vad gör det egentligen, han är ju trots allt bäst. Punkt.

Så igårkväll bar det ut till Mästerby för att äta tårta och tjocka sig. Trodde att det skulle bli mer plågsamt än vad det egentligen blev. Dock så vill farmor att jag ska gå på konsert med henne på söndag på Visby Strand. Typ Gotlands musikkompani ska spela, (eller vad fan de nu heter). "Som läkare ska man vara kulturell, så det är bara att börja vänja dig." K Ä R R I N G. Behöver jag säga att jag kommer vägra?
Hur som helst blev pappa väldigt glad och rörd av sina presenter; muggen, chokladkakan och ett restaurangbesök på något ställe vi Stora Torget. Han började nästan gråta, vilket gjorde att jag också nästan började gråta. Han måste sluta med det där.
Idag skulle jag egentligen varit på Botan-Frukost i Botaniska Trädgården. Men hela natten har min mage varit förjävlig och min hals gör sig fortfarande påmind. Istället valde jag att ta sovmorgon. Nu ska jag ut till Mästerby för att börja packa upp allt det som jag körde hem igår. Önska mig lycka till!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0